Berg-och-dalbana

a better tomorrow / via shavii
http://vi.sualize.us

Igår kväll och i natt var Wille verkligen jättedålig men när han vaknade i morse så var han helt plötsligt  mycket bättre! Febern var nere på någon tiondel över 37, han åt bra och var pigg och glad.
Det vände dock under dagen och sista gången innan sängdags var den åter igen uppe i 39,5 och jag fattar verkligen ingenting!

Nätterna är ändå helt klart värst då han vaknar och gråter hur ofta som helst. Lilla älsklingen är brännhet trots Alvedon och det är få gånger som man känner sig så maktlös som mamma som när de små är sjuka!

I natt kan jag i alla fall inte minnas att jag tittat på klockan efter 03, så några timmars sammanhängande sömn blev det fram till 06 då han ville upp. Sen låg vi på soffan, hand i hand och tittade på "I Drömmarnas Trädgård".
Wille i alla fall, mamman blundade nog mest... ;)


Härlig pojkrumsinspiration från The White Company

Kommentarer
Postat av: Emma Sofie

Jag har två sjuklingar hemma idag, eller Lars är i alla fall sjuk. Oliver är det tveksamt med, jag vet inte riktigt om det är magsjuka eller om magen bara är lite i obalans.

Kram och ha en bra dag (trots sjukdom)

2010-04-29 @ 10:16:44
URL: http://masofie.blogg.se/
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Men lilla stackaren!

Jag har varit med om liknande feber-berg-och-dalbana med Malte. Pigg på morgonen, sen slog det till på eftermiddagen och han fick jättehög feber. Och så fortsatte det i tre dagar innan han var helt feberfri. Märkligt.



Hoppas han kryar på sig snart.

2010-04-29 @ 13:13:17
URL: http://sofst.blogspot.com/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0