Dagens leksakstips!


Alldeles nära oss ligger en riktig guldgruva, en riktig "Emmie & Wille"-butik, nämligen leksaksaffären Alex & Leah!
Där hittar man fina och gedigna leksaker och inredningsdetaljer i härliga färger till barnen. Butiken är så himla fin och inbjudande att jag liksom får lust att flytta in! Ni som varit hemma hos oss kan nog ana att det är just här jag har laddat en hel del inspiration till Willes egen hörna här hemma, och i denna butik har jag hittat finaste detaljerna från bl.a. Lisbeth Dahl, BabyFehn, Jabadabadoo m.fl.
Ballonger (helium, hurra!) till alla barn är också en sån härlig liten sak som man till exempel aldrig får uppleva på "plast-BR" med flera.

Så detta får bli mitt tips er idag! Butiken ligger lite avsides men är väl värt ett besök om ni har vägarna förbi västerort och Bromma. ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0