En ovanligt härlig onsdagsmorgon


Dagens inspirationsbild kommer från Sköna Hem

Wille väckte oss strax innan 7 i morse vilket betyder att vi är rätt utsövda allihopa här hemma. Frukosten är nu avklarad och pappan har åkt hemifrån för att läsa på inför ett av sina sista prov. 

Ute strålar solen även idag. Lovely!

Planen idag är att få lite gjort här hemma och att träffa vår fina föräldragrupp från BVC. Nästan bara pappor nu då alla mammorna gått tillbaka till arbete, så det är jag och alla grabbar! ;)
Nu ska jag starta med att hoppa i duschen och fixa till mig så får vi se vad dagen erbjuder oss då vi är klara.

Jag och Wille önskar dig en en underbar start på den här nya dagen! ♥


Från en av våra tidigare playdates med föräldragruppen. Många ungar och ganska wild n crazy blir det, men helt underbart att se hur roligt barnen har det och lyckan i deras ögon av att se varandra! ♥

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej!

Jag har en tävling på min blogg där du har chans att vinna ett baby/barnklädesplagg för ett värde upp till 300kr. Det enda du behöver göra är länka, skriva en motivering och hålla tummarna :)

2010-04-14 @ 09:03:26
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Emma Sofie

Det låter som att ni kommer att få en toppendag!

Ha det så trevligt!

kram

2010-04-14 @ 09:11:42
URL: http://metrobloggen.se/mammaemma
Postat av: Jenny

Härligt att vara mammaledig länge! Jag var hemma i 4 år, mina 4 bästa år! :-) Men nu är det dags att börja jobba, ser fram emot det med. Vad jobbar du med? Kram Jenny

2010-04-14 @ 21:39:48
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0