Fredag kväll

Wille vaknade 5.30 i morse och ville inte somna om, så vid 10 var han såklart jättetrött igen! Jag gick och la mig tillsammans med honom och så sov vi till (svimma inte nu) 14.30, dvs 4,5 timme! Vi har med andra ord sovit bort halva dagen, men ska jag vara helt ärlig så var det precis HUR skönt som helst! ;)

Hela dagen idag har varit något förskjuten tidsmässigt, vi åt lunch strax efter 15 (mot 11-12 som det är i vanliga fall), åkte och fikade med Willes faster i Sturegallerian vid 17 och Wille fick middag vid 19.30... Så kan det bli ibland, även om det inte är något jag eftersträvar direkt. Wille har varit nöjd och glad (och superbusig, såklart) mest hela tiden och somnade gott i bilen på väg hem.

Nu är vi hemma igen och jag har ätit en (sen) sushi-middag. MMmmaaah! Kämpar vidare med mitt godis och sötsaksfria liv och det går över förväntan bra! KLART att jag är galet godissugen, men hittills har jag hållt mig riktigt bra. Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Men det låter ju helt underbart att få sova så länge mitt på dagen. Jag önskar att min Malte kunde göra samma sak.

2010-04-10 @ 14:06:08
URL: http://sofst.blogspot.com/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0