Hagaparken




Solen gick i moln ganska snabbt i morse, men vi har haft en skön dag tillsammans utomhus i alla fall! Vi promenerade runt hela Hagaparken och tittade bl.a. på den pågående renoveringen av Haga slott. Det är med blandade känslor måste jag säga... den där renoveringen och avspärrningen.

Självklart är jag glad för Daniels och kronprinsessan Victorias skull, att det ska få ett så sagolikt boende på en näst intill förtrollande vacker plats att starta upp sin nya lilla familj. Samtidigt gör det ont i hjärtat på mig att se hur de sågar ner så många gamla fina träd (ja, jag är lite lillgammal och sentimental av mig) och att de spärrar av en rejäl del av parken runt om slottet.

Det kommer inte att bli sig likt och det tycker jag är himla tråkigt då både jag och J är snudd på uppvuxna i den här parken och har så många fina barndomsminnen härifrån...

Hur som helst, vi hade en fantastiskt mysig (om än något kylig) dag tillsammans i Haga idag. Och tillsammans med min familj är jag lycklig hur avspärrat det än må bli! ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Maria, Livet med tre

Ser jätte härligt ut! Och vad kul för Wille att springa på så stora öppna ytor.. gud vad man längtar efter sommaren nu :-)

Kram på er!

2010-04-09 @ 07:47:39
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Emma Sofie

Det ser ju helhärligt ut!

2010-04-09 @ 07:52:02
URL: http://metrobloggen.se/mammaemma
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0