Hoppsan!

Jag har lite dåligt samvete för bloggen som dessa dagar kommit i skymundan för allt annat. Det har varit minst sagt fullspäckat men nu har det lugnat ner sig igen! :) ♥

Hoppas ni har haft några riktigt fina vårdagar trots askmoln och flygkaos. ;) Här har vi som sagt haft fullt upp och nyss haft vänner på lördagsmiddag. Härligt!

Nu öser regnet ner här hos oss. Borde kanske krypa ner hos mina älsklingar som sover gott men jag har några små saker jag måste fixa först...


Familjens minsting Philippa, eller Borgsjödalens Bella som hon egentligen heter. En ettrig terrier ända ut i tåspetsarna!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh, vilken underbar bild!! Vi skulle aldrig kunna ha en vit soffa med våran lilla skitgris ;0)



Hoppas verkligen att nått händer snart...



Sov så gott!

2010-04-17 @ 23:06:57
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Vilken sötis som ligger där på "kungatronen" hon va inte stor ;)

2010-04-18 @ 20:27:11
URL: http://ellenojag.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0