Kids Court


På vägen hem stannade vi till vid Kista Galleria (som jag väl inte har speciellt högt upp på min favoritlista om jag ska vara ärlig). Jag hade fått tips om deras nya Kids Court, där favoritbutiker som bl.a. SPRALL, Vincent Shoe Store, Po.P och Benetton slagit upp dörrarna...
Tja, man kan ju bli nyfiken för mindre!

Och faktiskt så blev jag riktigt imponerad och mycket positivt överraskad!
Hittade nya fina vårskor till Wille inne på NEXT, som för övrigt faktiskt hade en hel del fina barnkläder. Inne på Benetton höll jag på att svimma av förtjusning och där ville jag nog köpa ALLT till Wille! Deras vår och sommarkollektion för barn är mer än lovely och väl värt en titt!

Har jag vägarna förbi så kommer jag mer än gärna stanna till vid Kista igen. Extra plus är att allt för barn finns samlat på ett och samma ställe, vilket gör att man slipper jaga runt och leta med en liten på släp som allt som oftast inte är lika upplagd för shopping som sin mamma... ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0