Lexington


I ♥ Lexington! I Willes hörna är det Lexington som dominerar.

Ute snöar det lätt och det är inte något vidare promenadväder. Dessutom har min envisa huvudvärk inte riktigt velat ge med sig så vi stannar inne även idag. Tror att jag skulle må så mycket bättre bara vi kom oss ut men jag tror på riktigt att jag skulle svimma om jag försökte mig på packa ihop Wille + alla hundra grejer som ständigt ska med...

Har suttit här och slösurfat en stund medans Wille leker med sina små saker, och trillade av en slump in på en reportagesida om underbara Lexingtons grundare Kristina Lindhe. Tyckte mig ana att jag kände igen huset hon bor i och upptäcker till min stora förvåning att jag faktiskt bor nästan-granne med min stora inredningsidol!

Haha, det hade jag ingen aning om!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow, vad fräckt! Hoppas det är bra med dig snäckan. kram

2010-04-21 @ 16:46:23
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0