Måndagen i bilder

Eftersom det blev så glest med uppdateringar igår bjuder jag på några soliga bilder från gårdagen. ♥






Är det verkligen du min lilla bebis som blivit så stor och sitter där och leker i sandlådan? Hur gick det till och när blev du så stor lilla vän?
Är det lika obegripligt och svårt för alla mammor att se sina små växa upp och bli stora så fort, eller är det bara jag?

Ännu en gång har jag nu i kväll suttit och sorterat ut bland Willes urvuxna kläder, denna gången en massa i stl 80. En del ska läggas ut på Tradera, en liten del ska få ärvas av en väninnas bebis som kommer i sommar, och några få plagg sparas till ett ev syskon... Och det är samma sak vaje gång, jag sitter och vrider och vänder på de där pyttesmå plaggen med en klump i halsen och kan inte fatta att tiden gått så fort!

Kanske är jag en smula orolig att tiden då han blir en fjunig, svårhanterlig och kaxig tonåring ska komma alldeles för fort. Kanske är det för att den här tiden vi hittills haft tillsammans har varit den bästa och mest underbara tiden i hela mitt liv, och för att jag njuter varje liten sekund av den här stora gåvan det är att få tillbringa mina dagar med min alldeles egna lilla älskling...

Vad det än beror på, snälla stoppa tiden bara en liten stund och låt det inte gå för fort!


Vi två i april förra året

Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

tack :-)

Härligt ni haft det i solen.

2010-04-14 @ 08:03:49
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller med, tiden går verkligen FORT! Min bebis blir ett år på fredag.. vart har tiden tagit vägen??

2010-04-14 @ 12:32:10
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

han e så söt lilla Wille, o så fina kläder! får jag en pojke någon gång ska han också se så där härligt pojkig ut :)

2010-04-14 @ 18:44:19
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: GucciMama

Visst går tiden fort? Kan inte fatta att Valencia snart blir tre år och jag blir två barnsmamma om tre månader:-)

2010-04-14 @ 23:17:48
URL: http://guccimama.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0