Norr Mälarstrand




Vi passade på medan Wille sov gott i vagnen och promenerade längs Norr Mälarstrand hem. Det var MÅNGA år sedan jag gick där senast och jag blev positivt överraskad och riktigt HAPPY över att se att det öppnat några riktigt mysiga ställen längs vattnet. Lovely säger jag bara!

Annars tycker jag att Stockholm får bottenbetyg i att utnyttja sitt oslagbara läge vid vattnet. Hur kan en stad som ligger på vatten ha så dåligt med strandpromenader med småbutiker, caféer och restauranger som ligger längs vattnet? Det är ju knappt så att det existerar här, och istället är det hårt trafikerade gator och döda och kalla stenkajer som dominerar (tänk Skeppsbron tex, vilket guldläge är inte det egentligen).
Nog om det.

Det borde vara olagligt med såna här superdagar! Hur ska man liksom kunna uppskatta grå och tråkiga dagar när man fått uppleva en sån här dag?! ;) ♥









Nu är klockan sådär vansinnigt mycket igen och jag kommer att vara ett vrak i morgon om jag inte går och lägger mig omedelbart. Som vanligt så är det "jag ska bara" som gäller här och jag är urusel på att komma i säng i tid!

God natt alla mina fina bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Emma Sofie

Jättefina bilder!

2010-04-15 @ 06:57:52
URL: http://metrobloggen.se/mammaemma
Postat av: Carolina

Vilka härliga bilder! Så fint att gå längs med vattnet.. :-)

2010-04-15 @ 12:09:55
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka härliga supermysiga vårbilder :) hur underbart som helst med sol! Vill upp Stockholm när jag ser bilderna, hihi kram

2010-04-15 @ 19:47:21
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0