Tolk sökes



Så här babblar Wille mest hela dagarna. Han håller långa föreläsningar och växlar mellan allvarlig min och stora gester, glada utrop och mysigt småprat.
Varken jag eller J fattar ett skvatt av vad han säger, men vi håller god min och håller med och svarar så gott vi kan.

Som mamma är jag såklart stoltare än stoltast och jag kan titta på det här klippet hur många gånger som helst, haha! Bara att få höra hans lilla röst får mammahjärtat att smälta totalt och jag skulle offra allt här i livet bara mitt lillhjärta får växa upp och vara lycklig!

Vad han försöker berätta att han har hittat ute på balkongen i just det här klippet har jag ingen aning om. Någon som är bra på att prata bebisspråk som kan tolka lite?!

Kommentarer
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Ha ha. Så underbart sött.

Men tyvärr förstår inte jag heller ett endaste ord ;)

2010-04-27 @ 09:23:52
URL: http://sofst.blogspot.com/
Postat av: Anna

hehe :) så länge han är nöjd med det ni svarar så är det väl inget problem att ni inte vet vad han pratar om :D

2010-04-30 @ 11:50:29
URL: http://annaflickan.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0