Torsdag




Puh! Denna dag har rusat förbi utan att det känns som att jag fått något vettigt gjort. Förmiddagen spenderades mestadels i telefon med bl.a. jobbet, och sen har det varit full rulle fram tills nu.

Jag och Wille har varit i parken med en liten kompis och har haft riktigt mysigt trots att solen gick i moln och det blev lite kyligt mot slutet. Och tror ni inte att mitt lilla hjärta trillade och spräckte läppen till råga på allt som hänt idag?! Min stackars lilla älskling var helt otröstlig en liten stund, ungefär tills att han fick syn på en stor och spännande grävskopa! ;)

Nu sover Wille gott sedan en bra stund sedan och jag ska alldeles strax sova jag också. I morgon väntar jobb en stund på dagen och sedan ska jag bara fredagsmyyysa med mina grabbar! Kanske en bra film på kvällen, det var länge sedan!

God natt nu alla mina kära bloggläsare, sov så gott!


Kvällens barnrumsinspiration från Oliver Furniture
som bl.a. finns hos Syster Lycklig!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja, det är nog lika bra att du vänjer dig. Tur att det finns spännande grävskopor tillgängliga i mellan åt.

I morgon ska jag ta och unna mig en underbar Graviddag, ingen aning vad den ska innehålla men jag lovar att njuta :0)



God natt

2010-04-15 @ 23:51:05
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Sandra

Usch man tycker så synd om dom när dom slår sig. Men som tur är så brukar det ju gå över rätt snabbt:)

Vi bor i Nässjö, Småland nu. Min sambo kommer härifrån och vi bodde här innan vi flyttade upp till Stockholm. Min familj bor i Skåne så Stockholm kändes lite ensamt när man fått barn.

Ha en mysig helg!

2010-04-16 @ 16:52:51
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: -Malin

Va duktig du är som håller dig från godsakerna så :)

De blir en del fika för mig nu.

Jag har sagt till tjejerna att vi får sluta med det och börja äta nyttigare, men det är ju så gott och man skall ju njuta och äta lite extra gott innan det är över - då vet man ju inte vad man får äta sen.



Hoppas ni haft en bra fredag och att Wille inte ramlat idag också :)

2010-04-16 @ 23:05:51
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Hanna,mamma till Ellen

nej men vilken otursdag ni har haft.. tur att det finns grävskopor i sådana situationer ;) ha en mysig början på helgen! o btw jag håller med dig, multifärgat, och hårdrock och massa "barnsliga" tryck

är inget jag faller för heller!

2010-04-16 @ 23:14:18
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Hanna

Stackarn. Både falla ur sängen och spräcka läppen.. Det är inte lätt att vara liten. Just nu är Elsa i en period då hon slår sig hela tiden.. Idag klämde hon fingret när hon skulle stänga en låda.. och sen ramlade hon och slog huvet i golvet..

2010-04-17 @ 21:28:34
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
Postat av: Nadia

Vad hände med fredag och lördag då? Saknar dina inlägg...

2010-04-17 @ 22:21:33
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0