Uppryckning!


Är man snorig är det bra att ha servetter till hands hälsar min alldeles egen lill-snoris...

Nu får det vara NOG med sjukdom och elände! Hejdå och försvinn!

Pappa J är numera färdig med sin ATPL-teori på Flygteoriskolan och nu är det slut med den här jobbiga tiden som varit. Woohoo! Jag anar att det blir en hel del flyga av nästa månad för hans del, men det är ju i alla fall bra mycket härligare än att sitta i skolbänken... ;)

Wille är fortfarande riktigt krasslig så i morgon blir det ett besök på vårdcentralen om han inte mot förmodan blir bättre under natten, men det får hans pappa stå för eftersom jag ska iväg på lite jobb och sen välbehövlig egentid! ♥


...och man blir aldrig för sjuk för att leka med bilar!

Tänk va, att i morgon är det valborgsmässoafton, och på lördag är det MAJ! Jag hade sett framför mig en mysig kväll med familjen, god middag och sen ut och titta på elden. Men nu när Wille är så dålig så får vi nog ställa in. Men vad gör det, när det ändå är sagt att det ska regna över Stockholm i morgon kväll!? ;) Det kommer säkerligen fler och bättre tillfällen ändå.


Mina finaste på Valborg förra året. Wille var inte mer än tre månader, pappan på bilden är något äldre. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Sofie

Ha en trevlig valborg!

kram

2010-04-30 @ 10:49:53
URL: http://masofie.blogg.se/
Postat av: Anna

hej hej!



jag ramlade in här och kikar lite, fin blogg du har! :) kika gärna in hos mig också, om du vill :)



vad tråkigt när de är sjuka de små =/

2010-04-30 @ 11:46:51
URL: http://annaflickan.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0