Projekt SOVRUM

Det finns mycket som jag är missnöjd med i vår lägenhet... Lite extra missnöjd är jag med vårat sovrum som för övrigt aldrig blivit riktigt färdigt.

Dagarna i den här lägenheten är räknade, men ändå kan jag inte låta bli att fundera över om det inte vore möjligt att göra en lätt makeover på sovrummet (så typiskt mig, som om jag inte har nog med projekt på gång).
I nuläget är det vitt med brunt och beige som brytning, svartbruna möbler och en mörkbrun fondvägg. Rummet är litet och vi har alldeles för många möbler därinne.

Jag vill ha VITT, LJUST och SVALT.
Och ett bygglovs-team som kan göra det åt mig. ;)



Sovrummet för ett år sedan, bara dagarna innan Wille föddes.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0