Tipp tapp tripp trapp!

Vi har haft en härlig dag tillsammans, jag, Wille och J, denna (i alla fall tidvis) soliga torsdag! Vi har haft supermysig fika och lekdejt med några från vår bra-iga BVC-grupp, och till och med hunnit lyxa till det med middag ute. ♥

    
Wille och med en av sina busiga småkompisar O.

Jag berättade ju att Wille tog sina första steg tidigare denna månad, men sen dess har den lille filuren faktiskt inte gått alls...
 Vi föräldrar satt på golvet och pratade om just detta, hur olika det är när de börjar gå och att Wille verkar nöja sig med att fara runt som en missil på knäna, när Wille plötsligt ställer sig upp mot bordet, vänder sig om OCH GÅR! ♥ Sen gick han själv flera gånger under dagen, och som mest har det säkert blivit ett tiotal steg innan han druttar på rumpan.

Lilla hjärtat, hur stolt kan en mamma bli egentligen?!



Tripp trapp tripp trapp, nu dröjer det inte länge förrän jag springer mamma!

Det är ju som jag sa tidigare inte särskilt ofta vi har möjlighet att göra saker tillsammans nu när J går i skolan, pga att det inte är någon vanlig högskole/universitetsutbildning. Nu är det ju sån tur att den SNART är slut och vi förhoppningsvis kommer att ha mer tid för varandra.


Jag i min vardagsuniform vintertid, Peak-parkas och curlingkängor. Ett måste!
Wille i Po.P från topp till tå, snygging!

I kväll blir det tidigt i säng, så nu önskar jag er en mysig kväll och god natt!


Kommentarer
Postat av: Tessah

tack.



Ja han är redan på bättringsvägen så det är skönt se att han fått tillbaka gnistan i ögonen igen :)

Jätte fin blogg du har!



forsatt trevlig kväll.

2010-02-25 @ 22:45:20
URL: http://tessah.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0