Lite mammalyx & mycket interiörspaning



Gissa om jag njöt när jag besökte frisören idag för första gången sedan december?! Att bara sitta ner, inte göra någonting och bli ompysslad i två timmar, DET är något som i alla fall jag inte lärt mig uppskatta förrän nu.
Vilken mammalyx!
Nu är håret härligt sommarblont och nära en decimeter kortare och det känns LJUVLIGT att ha det gjort!

Jag och Wille plöjer interiörsbutik efter interiörsbutik på jakt efter inspiration till huset. Det kanske är hur töntigt som helst, men jag har barnsligt roligt och det är så obeskrivligt KUL! Det här har jag längtat efter hela livet och ÄNTLIGEN ska vi få ett eget hus att göra i ordning och inreda! I LOVE IT! ♥

Jag bara älskar hela konceptet hemma hos Petra/House of Philia och skulle gärna kopiera hela hennes hem om jag bara fick. Tyvärr delar jag och mannen inte riktigt samma goda inredningssmak ;) så jag antar att jag kommer att få kompromissa en aning. Är jag på riktigt bra humör kanske jag sparar någon liten vrå till honom där han kan få inreda lite som han vill. Fortsättning följer... ;)

I morgon är det vår 8:e bröllopsdag. Det har utlovats regn och futtiga 14 grader så vi får se vad vi hittar på. En mysig frukost tillsammans och många pussar blir det garanterat. Resten tar vi det som det kommer. ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad snygg du är, lagom till bröllopsdagen och allt :-). GRATTIS på er dag!!



Kram

2010-06-15 @ 18:43:11
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Jenny

Skitsnyggt hår!! Ja, visst är det lyxigt att få håret fixat!

Grattis till nya huset! Ska bli spännande att följa!

Kram J

2010-06-15 @ 19:53:36
URL: http://www.alicebrallis-jenny.blogspot.com
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Man uppskattar alla tider av ensamhet otroligt mycket sen man fick barn =) Att åka och storhandla kan helt plötsligt bli vardagslyx =)

2010-06-15 @ 22:01:21
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Åh vilken lyx att få sitta hos frisören. Och vad snyggt det blev!!

Lite skillnad mot min hemmagjorda slingor som resulterade i delvis blått och grönt hår...

2010-06-15 @ 22:49:27
URL: http://sofst.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Va härligt! Jag skulle också verkligen behöva gå till frisören men det blir liksom bara aldrig av:)

Grattis på bröllopsdagen!

2010-06-16 @ 19:24:06
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0