Fredagen


Här provas det för fullt! Wille var verkligen superduktig och satt som ett ljus mest hela tiden. Mitt hjärta! Till och med bättre provrums-tålamod än sin far. ;)

Strax efter lunch tröttnade jag såklart på att inte göra någonting. Typiskt mig!
Så, när Wille vaknade efter lunchvilan stoppade jag honom i vagnen och åkte in till stan på inget mindre än bikinijakt. <----- för rätt sinnesstämning här, tänk "Hajen"

Jag var i desperat akut behov av en ny bikini. Speciellt en överdel. Du som har ammat i nästan ett år och sedan slutat tror jag förstår vad jag menar... ;)



Valet föll på denna, mest för att den var så himla billig. Känns som att precis allt sitter illa på mina färdigammade bröst oavsett märke och prisklass och jag ville dessutom inte utmana Willes tålamod allt för mycket.

100 kr fattigare och en bikini rikare. Beachen här kommer jag! ;)


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Ja herrejössses! Var tog brösten vägen?

Ingen som vet ingen som vet.... ;)



Kram

2010-06-07 @ 21:49:06
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0