Vad ska vi göra idag?

Idag tar jag lite paus från alla måsten och tar dagen som den kommer.

Är det förresten bara jag som får lite panik när det är så himla fint väder ute? Jag kan verkligen inte riktigt slappna av och bara njuta. Man vet ju liksom aldrig hur länge det varar och det gäller ju att passa på att göra allt det där man gick och drömde om i vintras när det bara var snö, snö, snö.

Men idag tänker jag strunta i att solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag tänker ta dagen exakt som den kommer, inte bry mig om att vi inte var ute och tog till vara på varenda liten sekund av sommar och sol och jag tänker strunta i att ha dåligt samvete i kväll över att vi inte var ute och "passade på att njuta" av solen och fågelkvittret.

Idag tänker jag bara vara. Så det så. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Jag känner igen det där :)

Så fort jag går inomhus får jag dåligt samvete och måste ut igen.

Du gör helt rätt i att bara ta dagen som den kommer. Det borde vi alla göra oftare.

2010-06-04 @ 20:16:45
URL: http://sofst.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Tänkte börja att berätta för dig att dina två översta inlägg inte går att kommentera :/



Bilen på dig & Wille är superfin! :) kram

2010-06-05 @ 19:19:13
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är skönt att bara vara ibland. Men man blir ju lätt lite hysterisk med att vara ute i solen när den äntligen kommer fram. Vilket inte är så bra det heller. Jag är helt bränd. Röd som en kräfta.

2010-06-05 @ 23:26:40
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0