Äventyr!

Jag och mitt lilla hjärta har varit ute på pulkaäventyr idag!

Äventyr i ordets rätta betydelse då pulkan välte (!!!) med lillprinsen i! På vissa ställen var underlaget inte det bästa, och på sina håll var det riktiga isvallar.






Som tur var landade Wille med näsan i en mjuk snöhög och "olyckan" var snabbt bortglömd, och snart satt han och babblade för sig själv i pulkan bakom mig och ropade glatt varje gång vi mötte en hund. Mammas lilla charmtroll! ♥

På vägen hem blev han helt plötsligt väldigt tyst, och när jag vänder mig om upptäcker jag att han har somnat! Hur lyckas man?!




Vi passade på att njuta av solen och utsikten över mina gamla "hemtrakter". Jag hade mina hästar på Drottningholm i över 13 år innan den sista såldes i höstas.





Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du kollade in hos mig!

Din blogg är jätte trevlig & hit in kommer jag att titta fler gånger:-)

Vilken mysig dag ni verkar ha haft i det fina vädret.

Har du hållit på med hästar innan?

Ha en härlig lördag.



Kram Kram

2010-03-06 @ 10:49:33
URL: http://sagafia.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0