Gustav


Dopet igår blev precis så lyckat som varje förälder kan önska sig! Dagens huvudperson gjorde precis som sin storebror två år tidigare och sov sig igenom nästan hela dagen (till skillnad från Wille som passade på att testa Storkyrkans akustik på sitt eget dop).

Dagen igår fullständigt badade i sol och det blev en MAGISK dag, vi är så glada att vi fick vara med! Vi var lite oroliga att Wille skulle flippa totalt i kyrkan, men han tyckte det var SÅ spännande med alla människor och sång, och ljuskronorna i taket var mycket fashinerande! 
Vår morgon var hektisk här med att försöka få tre personer färigklädda, mätta och glada ungefär samtidigt, så när vi väl var färdiga och framme i kyrkan kändes allt bara helt fab!



Vi har ätit så mycket kakor och tårta att jag rullar fram idag, men då jag är ett riktigt godismonster kände jag att det gällde att passa på när det bjöds... ;)


För Willes del blev fikat superlyckat med massor av bus med stora och små kompisar! Här löser vi t.ex. avancerade tekniska saker tillsammans... ;) Han blir väldigt motiverad att gå själv när han är mer med lite större barn. Det är så fantastiskt att se honom tulta efter så gott han kan för att hinna med och lyckan i hans ögon när han lyckas. ♥



Att sitta såhär med en liten i famnen framkallar varenda liten moderskänsla i hela kroppen! Det är helt otroligt, magiskt och fantastiskt att en liten människa kan vara så liten och perfekt! Både jag och J är helt överens om att vi vill ha en till, helst NU NU NU. Tyvärr måste det vänta...
Tills vidare får jag nöja mig med att bara hålla och beundra detta lilla underverk.

Fina lilla Gustav, grattis på dopdagen!



Kommentarer
Postat av: sofia

du kan ju få passa min sen när den kommer ut! vi har inga barnvakter alls i denna stan ;P

2010-03-14 @ 17:04:34
URL: http://soffilina.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0