Kompensation och ursäkt

Idag fick jag ett nytt mail från H&M med en ursäkt, en förklaring till problemet som uppstått och ett löfte om kompensation för det inträffade.
Jag kan inte säga annat än att mailet kändes väldigt uppriktigt, personligt och proffsigt och jag är mer än nöjd. Bravo H&M!

Kompensation eller inte, jag hade inte blivit ett dugg grinig om jag hade fått den information jag fick idag redan från början. Jag har full förståelse för att det kan bli fel, men då är min uppfattning (och erfarenhet) att det är bättre att informera om det än att köra huvudet i sanden och hoppas på det bästa.
Nu har jag en klänning på väg hem till mig tack vare Tradera, så just nu är jag lite extra glad. Allt frid och fröjd igen, woohoo! ;)

Nu när jag inte är arg på H&M längre kan jag lika gärna passa på att tipsa om deras stora Cluberbjudande just nu som ger 10% rabatt på hela sortimentet i alla butiker, på hm.com och i katalogen! Gäller 29 mars - 1 april.
Sådär ja!  ;) ♥




Kommentarer
Postat av: carolina

vad shysst av dem att göra så, läste om vad som hänt, gud vad grinig jag hade blivit!

2010-03-30 @ 23:26:04
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Kikar tillbaka! Vilken fin blogg du har! Ser ut som om vi har ganska lika smak;-)

2010-03-30 @ 23:28:35
URL: http://alicebrallis-jenny.blogspot.se
Postat av: cammie

ja visst e det så! Dom har satt små avtryck i hjärtana på oss. Kärleken mellan människor och djur är precis lika starka som mellan männiksor, om inte starkare ibland. ta hand om dig! kraaaM!

2010-03-30 @ 23:43:45
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Visst är det irriterande. Hade samma problem häromdagen när jag märkte att ett oar jeansshorts var borta från min beställning. GRR!



Kram

2010-03-31 @ 20:02:48
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0