Måndagslistan 29 mars 2010

Jag antar Jennyns utmaning och lägger upp en egen måndagslista med alla ljusglimtar i mitt liv just nu!

Sommartiden och våren är här på riktigt, nu är det ljust både på morgonen och kvällen

 Snön har smält och det går att komma fram med barnvagnen överallt igen, LOVELY!

Jag har äntligen efter mycket om och men fått tag i den vita klänningen från H&Ms The Garden Collection

Wille mår bättre idag efter ett par dagar med feber

Vi planerar en liten resa till helgen och jag glädjer mig så otroligt mycket!

J går sista veckan på Flygteoriskolan och nu får jag snart tillbaka min man igen!

Det är påskvecka = VÅR och härliga pastellfärger överallt!


Kommentarer
Postat av: L i n a

söt blogg :)

2010-03-29 @ 20:47:09
URL: http://liiinaw.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0