Mot Ekerö!




Jennys söta och goooa lillskrutt Gustav

Idag var vi och myste med dem! Jag och Wille tog bilen ut till Ekerö och åt supergod lunch hemma hos Jenny & co. Det är alltid så skönt att bara få komma hemifrån en stund, ut i fina (men kalla!) vädret och träffa kära vänner.
TACK Jenny för idag!

Efter lunch, promenad och fika packade vi in de små i bilen och åkte ut till Färingsö och hälsade på hos "min" stora stjärna, dvs min fina häst som jag pga omständigheter tog beslut om att sälja i höstas. Det var ett KÄRT återseende och tårarna rann... mer om det i ett eget inlägg.


HUR kan en människa vara så liten och helt perfekt?!

Efter en heldag ute på vift är vi nu hemma igen. Wille och J sover redan, och jag ska snaaart lägga mig.
Ska som vanligt "ska bara" en massa först... ;)

Hoppas ni haft en helt fab onsdag allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: Henrik

hej, är allt bra med dig?:)

har du något favortiresmål?:)

kommentera på min blogg iså falll:) hehe



kram

2010-03-03 @ 22:52:10
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; haha ja, och inte så bra för tänderna =) men otroooooligt gott!

2010-03-04 @ 07:18:15
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0