Preppy boy


Inspirerad av alla fina vårnyheter för barn på bl.a. NK var jag bara tvungen att klippa ihop det här!
Kalla mig gärna tråkig, men jag avskyr verkligen brun-gul-grön-randiga kläder med stora konstiga mönster och märkliga material. Allt sånt retro som är så himla rätt just nu (jag pratar barnkläder nu och inget annat).
Pastelliga färger och klassiska snitt, marinblått, svart och vitt är mera min melodi! ♥

Tyvärr måste en sån som jag oftast söka mig till dyra märken som just Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Gant etc för att hitta rätt. Men det är fullständigt värdelöst att shoppa dyra kläder till en liten skit som bara bajsar och kräker och innan man hunnit blinka skuttat upp två storlekar!
Ibland har H&M och Lindex (FIX är en riktig favvo) en del fint som jag gillar. Och Zara har så underbara barnkläder att jag skulle kunna ruinera mig totalt på ett enda besök! Men faktum är att det är svårt att hitta fina kläder till barn, och då speciellt till små grabbar.

Dagens I-landsproblem, jag vet. Men jag ville bara tipsa alla er därute som kanske är lite som jag, att NK och Zara har fått in vansinnigt mycket snygga vårnyheter. Gå inte dit om ni vill spara pengar. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker alltid det har varit svårt till smågrabbar. när man ska köpa presenter till små nyfödingar som just är grabbar finns det inte alls lika mycket att välja på som till tjejer.



När min P var liten skit för 100 år sen så var allting beige. Så himla tråkigt!!!

2010-03-18 @ 07:21:49
Postat av: Emma

Jättefina vårplagg! Förstår mycket väl om du vill handla på NK! ; - )



Hoppas sambon din kryar på sig!



Kraamis

2010-03-18 @ 14:46:57
URL: http://jemsi.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0