Vart tog denna dagen vägen?!

Solen har strålat från vackert blå himmel över Stockholm idag och vi har varit igång sedan tidigt i morse och jag känner mig för ovanlighetes skull riktigt pigg. Kan man bli hög på solljus?!
Vi startade upp dagen med frukost hela familjen samlad, J skyndade i vanlig ordning iväg till skolan tidigt och jag varvat förmiddagen med att klippa och klistra med alla Traderapaket som ska iväg, underhålla Wille, kolla upp alla tusentals saker jag har på gång, laga lunch och ja... ni fattar. Busy day!


Mammas hjärta

Vi har även hunnit med en tur till öppna förskolan och Wille skrattade HÖGT och LYCKLIGT när han såg de andra barnen! Det finns inget som gör mig så lycklig som att se min lillkille skina upp sådär underbart som bara Wille kan. ♥ Han riktigt njuter och har så KUL av att få busa med de andra barnen, klättra på andra föräldrar och leka med en massa nya spännande saker.

Efter ÖF tog jag och Wille en riktig långpromenad här i Bromma. Wille somnade i vagnen och jag passade på att njuta sol, frisk luft och vacker utsikt. Lovely! ♥


Lyckan vore att ha en egen villa här i området. Utsikten och omgivningarna är helt fantastiska och här står den ena pampiga villan efter den andra. Nackdelen är att tomterna till husen är minimala, husen står praktiskt taget på varandra. Jag drömmer om mark, ett eget stall, stort vitt hus, och många barn. ;)

Nu ska jag småfixa med lite här hemma och förhoppningsvis kommer jag i säng i tid. HOPPAS ni haft en fab dag allihopa, trevlig kväll på er!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0