Familjefrukost


Jag har ända sedan Wille låg i magen envist hävdat att min son inte ska få en massa blipp-bloppiga plastleksaker. Inget massproducerat skräp. Endast hållbara, traditionella, barnvänliga leksaker skulle vara välkomna.

Känner att jag liksom började bra, och första året med Wille fanns mycket riktigt enbart pastelliga träleksaker i leksakslådan. Sen hände något. I morse vaknade jag upp till dukat frukostbord tillsammans med Woody och Buzz Lightyear och inser att ännu en av mina principer har fallit. Blipp-blopperna är här för att stanna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet precis vad du menar! Barnen fick en massa fula, säkert dyra, plastleksaker i julklapp av släkten.. Önskar de hade lagt pengarna på vackra träleksaker istället!

2011-12-29 @ 14:27:20
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0