Dubbelsidig öroninflammation

Efter fyra dagar med febern mer eller mindre konstant på 40 grader blev det ett besök på vårdcentralen för Wille idag. Dubbelsidig öroninflammation! Kan bara föreställa mig den smärtan...

Mitt stackars lilla hjärta, jag har ALDRIG sett honom så dålig förr. Idag låg han bara still med halvslutna ögon och flämtade, kokandes av feber trots Ipren, Alvedon OCH Kåvepenin. Vet att det förmodligen är bättre redan i morgon, men jag tycker nästan att det är lite läskigt att somna så att jag inte kan höra att han andas ordentligt. :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stackarn !! :((( han ska sova med huvudet högt så blir det mindre tryck. Stora kramar!!

2012-01-14 @ 20:43:26
URL: http://Nilsson.digitaliz.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0