Stoltaste mamman och bästaste 4-åringen

 
Vi har ju förstås alltid vetat att vår kille är bäst i världen när det gäller, men nu blev vi faktiskt lite förvånade både jag och pappan...
 
Den älskade springcykeln är numera hopplöst för liten. Jag tänkte att vi skulle ge det ett försök att gå över till något större, se om intresset fanns och om det kunde vara lönt att se sig om efter en riktig cykel så småningom. Dammade av min gamla cykel från 1985 och gav till Wille, och vår coola fyraåring sitter liksom upp med ett leende från öra till öra och cyklar som om han inte gjort annat hela livet!
 
Vår fantastiska mirakelunge! Är han inte helt otrolig?! :)
 
Fyyy, fyyy skäms på dem som inte trodde på den här killen...

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Wow, va duktig han är!! ser onekligen väldigt stolt ut på bilden <3
och vilken cool cykel sen, önskar att jag också hade kvar min gamla, mycket finare än de "nya" som finns idag!

2013-04-12 @ 23:01:54
URL: http://ellenojag.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0