Att bli mamma till 2

Mindre än ett dygn kvar till rutinultraljudet och jag är fruktansvärt nervös, förväntansfull och ja... nervös! Det börjar bli mer verkligt att vi snart kommer att ha två barn, och nu börjar det gå upp för mig att det också innebär att tiden och kärleken ska räcka till TVÅ. Hjälp. Går det? Hur gör man?! Jag minns knappt hur man håller i en nyföding, än mindre hur man gjorde när man ammar och byter blöjor.
 
Det ska bli väldigt spännande det här, och en aning läskigt! I morgon kl 10.00 får vi veta, pojke eller flicka... :) ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Så spännande!
Jag funderade också mycket på hur det skulle gå när man har 2 små barn. Men man löser det galant, de kommer även du att göra. Jag känner mig mer förberedd denna gången och man visste lite vad som väntade med en nyfödd mot första gången.
Däremot är de dubbel oro, och de är lite jobbigt fortfarande...

Lycka till imorgon!

2013-01-16 @ 23:01:12
URL: http://www.malinoella.se
Postat av: Sandra

Åh jag är så nyfiken! Hoppas allt gick bra dig och att det var en mysig stund!

2013-01-17 @ 16:18:06
URL: http://lofvenberg.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0