13 juni 2013

Fina vita trädgårdsmöblerna och parasollet för barn hittade vi lite otippat på Rusta.
 
6 dagar till beräknat födelsedatum. I värsta fall 20 dagar. Wille kom tre dagar innan beräknat, men då hade jag på känn ett tag innan att det var på gång. Den här gången har jag "haft något på känn" i två veckor, och ändå ingen bebis.
 
Allt är tvättat och storstädat, gräsmattan klippt, benen rakade, naglarna målade, BB-väskan är packad. Nu har jag slut på såväl idéer som tålamod.
 
Älskade lillasyster, KOM UT!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag målade om naglarna fyra ggr innan storasyster behagade att komma ut:P men sen var det en sköterska som kommenterade "mammans fina naglar", så då var det värt det;) hoppas att det inte dröjer länge till nu då!

2013-06-14 @ 20:20:58
URL: http://attvaramammaochfru.blogspot.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0