Underbara soliga onsdag!

Jag kan inte säga annat än att vi haft en helt lovely dag tillsammans med Willes små kompisar!
Och var tror ni vi hamnade om inte på...


Vi blev 5 barn och 6 föräldrar (Wille hade lyxen att ha med sig båda sina föräldrar idag) som möttes upp för lunch och playdate tillsammans på Kulturhusets Rum för Barn. Lite synd på en så FIN dag som denna att samlas inomhus, men istället hade vi förmånen att få ha nästan hela utställningen för oss själva!



Av hänsyn till de andra barnen och föräldrarna visar jag endast bilder på oss.




Wille var som vanligt i sitt esse och for fram som en missil fram och tillbaka. Han blir allt säkrare på att gå, klättra och springa och nu går det ruskigt fort!



Och för er som inte redan visste det, så är böcker inte till för att läsas utan till för att kastas ut huller om buller...




Ingen lekdag fulländad utan lite rulltrappeåkning! ;)



Behöver jag tillägga att det var en liten filur som somnade rätt omgående i vagnen på väg hem?

TACK
alla ni som var med idag och tack för att vi får vara en del av det härliga gäng som hängt ihop sedan ungarna bara var små nyfödingar! Vi har verkligen haft TUR som hamnat tillsammans och jag har inte ord för hur glad jag är att det blev just vi! ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0