Beautiful Blogger Award


Jag höll på att trilla av stolen av glädje när jag fick ett litet meddelande här i bloggen tidigare idag... jag har nämligen fått en award! TACK SNÄLLA FINA JOHANNA! ♥

Man bör kopiera in awarden för att visa att man fått den. Länka till den du fått den av. Ge den till 7 andra bloggare och länka till dem och sprid lite glädje!

Jag ger den vidare till:
Anna-Stina En av mina största inspirationskällor!
Josefine Mysig och härlig, en riktig familjeblogg!
House of Philia Vacker och inspirerande blogg
Evelina Härlig vardagsblogg!
Livet med 3 Ännu en härlig vardagsblogg!
Diana Världens sötaste nyblivna mamma!
Jordgubbar med mjölk Underbar inredningsblogg!

Jag hade så väldigt gärna velat ge utmärkelsen till fler, men 7 skulle det vara...

Berätta 7 saker om dig själv

♥ Född och uppvuxen i Stockholms innerstad
♥ Älskar naturen och vill bo på landet
♥ Är ett godismonster av klass!
♥ Har ägt och jobbat med dressyrhästar och drömmen är att ha ett eget inackorderingstall
♥ Jag är lite av ett kontrollfreak och lämnar ingenting åt slumpen ;)
Älskar min familj mer än allt annat!

Åter igen, tack snälla Johanna, och tack alla mina fina bloggläsare som kikar in här och lämnar så många fina kommentarer! ♥

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Tack snälla rara! =) Så glad jag blir! KRAM!

2010-04-21 @ 20:59:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Maria, Livet med tre

Nämen.. Gud så gulligt av dig! Vad glad jag blir :-) Ska förvalta awarden väl och föra den vidare.. tar tag i det i kväll :-)

Kram kram!!!

2010-04-22 @ 17:28:47
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0