Vår fredag



Just nu känns det som att dagarna fullständigt flyger fram, och nu är det liksom helg igen!

Vi blev som sagt lite sena idag och lunchade hemma innan vi åkte för att njuta av solen, människorna och våren inne i stan. J har jobbat till sent även idag så jag och lillhjärtat hat gjort stan alldeles själva!

Nu har vi precis kommit hem (eller inte riktigt, ett par timmar sedan eller så) från en tur till mormor (min mamma), mellisfika ute, presentshopping på NK-barn, middag på Coffeehouse by George och lite annat smått och gott.

Det är faktiskt riktigt roligt att ha sällskap med Wille nu. Han är en riktig liten kompis som vill vara med, pekar, tittar och "pratar" och det verkar som att han tycker att det är lika roligt som jag att vara ute och njuta av våren.
Förra året vid den här tiden var han en liten spädis som mest bara sov och åt. Nu är han verkligen en liten kille, mitt lilla hjärta! ♥




Vad som gömmer sig i NK-påsen är en hemlis och vad får ni se i morgon... ;)



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0