Besviken!



Ni som varit inne här och kikat regelbundet vet hur jag har väntat och hoppats på min beställning från H&M, då speciellt denna klänning ur The Garden Collection med lovad leverans v 14.
I lördags loggade jag in på min H&M-sida, och ni kan ju föreställa er min förvåning när jag upptäcker att just denna klänning plockats bort från min beställning.

Skickar iväg ett mail till H&Ms kundservice för att höra om det är så att den redan är på väg och därför inte syns på listan över restnoterade plagg, eller om det är något tekniskt fel som smugit sig in.
Rätt omgående får jag då detta svar från dem, och jag kan inte bli annat är grymt arg och väldigt besviken:

"Tack för ditt mail!

Vi är jätte ledsna men den leveransen är annullerad från leverantör och kommer inte mer till oss.

Som plåster på såren skickar vi dig ett presentkort på 50 kr direkt via posten.

Vår Garden Collection med modeplagg tillverkade i hållbara material har varit en större succé än vi kunnat föreställa oss.

Fortfarande finns det plagg kvar både i butik och i vår Shop online, även om de mest populära plaggen kan ha tagit slut. Det kommer inte någon påfyllning av Garden Collection, men vi ser fram emot att även i framtiden erbjuda moderiktiga plagg i hållbara material, något som vi på H&M tror väldigt mycket på. Ännu en gång, tack för ditt mail.

Med vänlig hälsning
H&M Kundservice
Tel 033 - 14 00 00 "

Undrar bara hur det är med alla andra som beställt plagg ur denna kollektionen från deras webbshop. Har de gått in och plockat bort plagg från dem också? Det måste ju bli väldigt olönsamt för H&M att dela ut 50 kr till alla dem som som legat på och varit ute i god tid för att säkerställa att hinna lägga en beställning innan dessa plagg blivit slutsålda.
Hur kan de ens göra så?

Har mailat kundtjänst ännu en gång med frågor om hur det kan vara möjligt att beställa plagg som tydligen inte finns, och om det finns några garantier för att detta inte händer igen. Ännu har jag inte hört någonting från dem angående detta och tills vidare kan jag bara säga BOTTEN H&M. Det här var riktigt illa!

--------
Lyckades efter mycket om och men klicka hem denna klänning genom Tradera, dock till ockerpris. Vad gör man inte?
Piss-H&M!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej fy va trist! Undrar ifall jag får min. Mitt paket är tydligen på väg redan såg jag när jag loggade in. Verkar ju konstigt att man kan beställa saker som sen inte finns. DÅLIG STIL!

2010-03-29 @ 17:30:24
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Men fy!! Vad tråkigt och vad besviken jag skulle bli!!

2010-03-29 @ 18:39:26
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Matilda Korjoula

hihi, hjälp mig att vinna nu!

tävling på nelly.com

(design av egen bikini-länk dit finns på bloggen)

skulle betyda enormt mycket!:*

2010-03-29 @ 19:36:13
URL: http://matildakorjoula.blogg.se/
Postat av: Carolina

Usch vad trist! Det där har jag också varit med om.. Skulle beställa en kjol till min lilla tjej och när jag fick hem mitt paket var kjolen tydligen slutsåld. Skumt att det går att "klicka" hem dem när de egentligen inte finns..

2010-03-30 @ 18:18:54
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det känns alltid som om H&Ms specialkollektioner har dåliga uppdateringar!

Plagg som tas bort ur varukorgen pga slutsålt och sen dyker upp igen i webshoppen ett par dagar senare...

Fick tag i en superfin blus ur Garden Collection aif:) Hoppas ni har en fin kväll!

2010-04-10 @ 21:54:11
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0