Jag blir gråhårig

Om man kan slå rekord i antal besökta barnvagnsbutiker på en och samma dag, så tror jag nog att jag knep förstaplatsen idag!

Och vet ni vad?
Jag har inte blivit ett dugg klokare på detta med lämplig vagn till en lång snart 1,5-åring!
Jag vill ha Wille vänd mot mig i vagnen, jag vill ha 4 st (helst luft)hjul, jag vill ha en lätt vagn, jag vill ha fullt liggläge, jag vill ha en snygg vagn.
Och märkligt nog verkar just denna kombo helt enkelt inte finnas i det i övrigt så enorma utbudet!

En kanske smått galen vagn-idé har börjat gro i mitt huvud, men mer än så vågar jag inte säga innan jag har övertalat J om att det är en förträfflig idé. ;)

Jag fick riktiga sommarfeelings ute i det fina vädret idag. Nära 20 grader och sol, inte illa för att vara mitten av maj! Jag har släpat med mig min fina väninna Jenny och våra småttingar runt halva stan, fikat och lunchat och fikat lite till. Lovely! Lite skoskav nu men det var det minsann värt. ;)

Nu ska jag lägga mig innan jag somnar sittandes här vid datorn... Hoppas ni haft en mysig kväll allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: carolina

ska bli intressant att se den idén sen ;)

2010-05-16 @ 12:41:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad skönt att ni har haft så fint väder :) nere i skåne är det kallt :( kram på dig

2010-05-16 @ 13:03:54
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: sofia

ush jag hatar redan barnvagnsdjungeln men nu har jag köpt en vagn! en emmaljuna city cross, kom över en annons igår, begagnad, men hon köpte den i sommras, så den är ju rätt ny! kikade på den idag, suuuperfräsh var den, så jag slog till och nu är det ur världen iaf. vikken vagn man än sneglat på så kommer folk med så mycket olika åsikter, hänvisar till tester, berättar om "sin kompis vagn" jag blir galen, nu gick jag bara på egen känsla, och nu får det vara bra! :) fick den till bra pris med.

2010-05-17 @ 18:23:53
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Haha jo tack, barnvagnsdjungeln är hemsk. Vi har hunnit med 5 st men nu ÄNTLIGEN har jag de vagnarna jag vill ha iaf. Haha.

Inte lätt att vara småbarnsförälder för första gången -man vet faktiskt inte vad man vill ha förens man är där! Vad jag ansåg "man skulle" när jag väntade mina första barn är verkligen HELT emot vad jag nu vill ha när jag står där i verkligheten! :)



Hoppas iaf ni hittar nått ni känner är ni. Ha en toppen dag.

2010-05-18 @ 14:11:52
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: Nadia

Hoppas verkligen du hinner hitta en bra vagn innan du blir gråhårig men det är inte lätt!



kram

2010-05-19 @ 10:35:39
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: -Malin

Nej, det är inte det lättaste.

Se till att få med mannen på planen,

ni kan nog tjäna mycket på den vagnen ;)

2010-05-19 @ 19:23:03
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0