Regniga lördag och demonstrationståg


   Premiär för nya pikétröjan från Name It, och den rosa spaden hänger med!

 
Regnet har öst ner över Stockholm idag, men jag hade verkligen tajmat förmiddagen bra och stod redo att ge mig av mot stan strax efter 13 när jag plötsligt fick veta att delar av Stockholms innerstad skulle hållas avspärrat pga en demonstaration jag definitivt inte hade någon lust att hamna mitt i...

Så vad gör man inte? :) Jag ändrade planerna i sista stund och tog med mig lillprinsen till lugna lilla Alvik och lunch på McDonalds. Helt ok det också, även om det inte var riktigt vad jag hade planerat.... Wille hade i alla fall the time of his life och njöt i stora drag. :)

Efter 16 ringer pappa J från stan och säger att det är precis hur lugnt som helst, så jag tar mod till mig och åker in i alla fall och nu har vi varit och supermyst på Waynes Coffee tillsammans med pappan och Willes alldeles egen favorit "farbror"!











 

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Ursöt liten kille :)



sv; Hihih :D naaw, tack!

2010-05-09 @ 05:07:57
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: ★Fam. Bus★

Här var de oxå fina bilder... Cool mössa han har :)



Tror att de kan vara lite läskigt när man inte gungat på ett tag. Precis som när jag inte hade cyklat på flera år, -tyckte de var skitläbbigt =) hehe



Skönt att bara ta helgen som den kommer... Slipper man ha massa som man MÅSTE göra o inte få känna sig utvilad.



kram kram

2010-05-09 @ 10:50:16
URL: http://nykick.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0