Uhh

Här hade jag tänkt skriva något fiffigt och slänga upp några extremt vackra och inspirerande bilder, men jag är bara så trött att ögonen går i kors så det bli ingenting med det. ;)

Kort om dagen är att jag och Wille har levt rövare här hemma till 16 ungefär då pappa J kom hem. Sen har det varit jobb för min del och jag kom alltså nyss hem och nu bara orkar jag inte mer! Brukar inte ge upp så lätt men denna gången ger jag mig.

Natti natti och sov sött!


Okej då, den här bjuder jag på! Världens sötaste busunge!
Nu, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

härligt med en busunge :D längtar efter bebis jag med, nästa år kanske, om jag lyckas övertala gubben :D

2010-05-10 @ 01:21:11
URL: http://annaflickan.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0