Lugnet före stormen?

Jag hoppas INTE!

Det är två feberdåsiga grabbar jag har här hemma. Den lilla är nerbäddad i soffan och den stora i sängen. Själv mår jag fortfarande bra och hoppas av hela mitt hjärta (eller hela min mage kanske man ska säga) att jag slipper undan den här v i d r i g a sjukan!  Mamma mia, snälla låt mig slippa!

Försöker plugga inför muntlig redovisning i morgon men har i ärlighetens namn lite svårt att koncentrera mig.

Dagens fundering:
Är det OK att lägga sig ner och gråta fast man är nästan trettio?!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh så roligt att ha dig tillbaka!! Tack snälla för kommentaren :0)



Ibland hjälper inget annat än att slänga sig ner och gråta en skvätt om inte annat så känns det ju bättre efteråt... Håller tummarna att du slipper undan helt.



Kram

2011-01-09 @ 19:17:24
URL: http://www.nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Sandra

Håller tummarna att du slipper bli sjuk. kram

2011-01-10 @ 17:36:27
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0