Oj, vilken vecka!




Ja, oj vilken vecka. Tur att den gick fort! Extra jobb innebär lite välbehövlig inkomst men även att skolarbetet blir lidande, vilket innebär att vila... får jag göra i ett annat liv.

Tur att jag faktiskt trivs väldigt bra med mitt jobb, även om det ibland är tungt fysiskt. Att få arbeta med hästar, nära naturen, det är ovärderligt, rena flickdrömmen. Det finns bättre betalda och mindre slitiga extrajobb, men jag skulle nog helt ärligt inte vilja byta! :)


Helt OK vy från kontoret och butiken


Att få arbeta nära dessa är ett sant privilegium..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mysig och rogivande utsikt på jag säga :)

2012-05-08 @ 09:12:53
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0