Graviditetsvecka 40

Mammamage i klänning på självaste vår 11:e bröllopsdag...
 
Igår var dagen jag trodde skulle vara dagen D. Enligt mina egna beräkningar och mätningen vid ultraljudet i vecka 13 var lillasyster beräknad till igår, men 15 juni kom och gick utan att bebis ville ut.
 
Nu återstår att se om lilla damen kan tänka sig att komma till det enligt rutinultraljudet beräknade datumet 19 juni istället. Min önskan var att få fira midsommar hemma med bebis i famnen istället för i magen, men just nu ser det ju minst sagt tveksamt ut. :P
 

Kommentarer
Postat av: ILouise

Vet hur du känner, vi har bf 4 juli men enligt mina uträkningar så e det 25 juni. Hade hoppats på att bebis ville titta ut lite tidigare då storebror tittade ut en hel månad för tidigt... Men känns som denne stannar ett tag :/

2013-06-17 @ 22:39:13
URL: http://Lisnilsson.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0