Alla dessa galna inköp...


Balettkjol till bebis, lika användbart som overall i tropikerna...

Det är som att idiothjärnan har tagit över  min kropp och min plånbok. Helt plötsligt svämmar butikerna över av totalt opraktiska men oemotståndliga små yttepyttekläder till bebisar. Tro nu inte att förnuftet inom mig får mig att avstå, nejdå, det är som att idiothjärnan tar över och kopplar bort allt vad förnuft heter och vips så har jag fått med mig ytterligare en sån där liten gulligull sak till lillasyster. 

Balettkjol till en 2-månadersbebis, alltså hur tänkte jag nu?! Inte alls förmodligen.  Men söt är den. ;-)

Kommentarer
Postat av: sara

Haha :) Men som sagt, den är ju väldigt söt ;)

2013-10-04 @ 15:22:01
URL: http://missmantyniemi.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0