Torsdagens


Outfits är inte riktigt min grej, men den här bjuder jag på. GinaTricot från topp till tå. ;)

Japp, här snöade det i morse (eller hela dagen faktiskt), men jag bara orkar inte ens bli upprörd. Det är ju ändå snart MAJ och våren är faktiskt här, även om den tog lite paus just idag. :)

Så vid lunchtid bestämde jag mig för att låtsas som ingenting och hoppade i mina ballerinor och åkte och träffade Jenny & Gustav för en helt lovely lunchdate tillsammans! ♥


En väldigt fin liten Gustav... hela 4 månader! VART tar tiden vägen?!

Jag har faktiskt inte shoppat något särskilt, mest har jag gått runt i butiker och blivit inspirerad och sett SÅ mycket FINT att jag tror att jag måste pantsätta bilen eller något... ;)  

Det är så galet härligt med VÅR! Det kryllar verkligen av vackra färger, fina tunikor och klänningar, ballerinor och vårblommor där ute och det får hjärtat att svämma över av vårkänslor och sommaren att faktiskt kännas lite närmare. ♥


Min prinsplutt! För dagen iförd sin alldeles nya ziptröja från NameIt och en aningens för liten mössa från Po.P


Vi två. Wille ser lite smått fundersam ut. Mamma tokig?

Här är nu matning, bad och nattning av liten avklarad, pappan är hemma och snart väntar nattning av mig själv också. Önskar er alla en riktigt HAPPY torsdagskväll så ses vi i morgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin tunika/klänning/topp :) hihi kram

2010-04-23 @ 12:18:35
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0