En lördag i februari


En enkel kärleksgåva till min underbara man som kämpar så tappert med sina studier just nu. Kanske värmer och piggar detta upp så att du orkar lite extra min kära?

Lördagen har bjudit på ett välbehövligt frisörbesök för min egen del, med slingor och en rejäl klippning för att bli av med trista och risiga toppar. Sedan alla ♥-ans-dag-shopping på Te-stugan vid Odenplan och stor garderobsuppdatering på Lindex till lilla hjärtat som vuxit ur alla sina basplagg (bodys, T-shirts och mysbyxor, riktig tråkshopping men väldigt nödvändig).

Vi avslutade lördagen med en härlig middag hos underbara vänner (i en fantastisk villa här i Bromma som jag skulle offrat min högra hand för, LÄTT ♥ ♥ ♥).

Endast en kort uppdatering idag, men nu är jag så trött att jag skulle kunna somna sittandes här... God natt där ute!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0