Favoriter i trä



De som känner mig vet att jag inte är speciellt förtjust i blinkande, blippande plastleksaker a la ToysRus, BR mfl. Min filosofi är att barn som bas behöver gedigna leksaker i lugna och mjuka färger. Allt det andra kommer med på köpet förr eller senare vare sig vi vill eller inte.

New Arrivals tillverkar de mest underbara prylarna till baby och barn och särskilt träleksakerna är ett hett TIPS till dig som vill ge bort en unik pryl som kommer att hålla och uppskattas i generationer.

        
Första bilden tv, trädino på hjul från New Arrivals Inc, andra bilden klassisk kanin från danska Maileg samt spårvagnsväska från Kalikå, träkaning på hjul och klossar från TED (Teddykompaniet) och stapelfigur från BamBam.

Just dessa träleksaker är Willes verkliga favoriter, och han kan klappra runt med dessa en hel dag. Krypa och klättra med en kloss i varje hand är en riktig klassiker numera, och jag upphör inte att förundras över att han tycker att det är så himla kul... TUR att vi bara har halvdöva åldringar som grannar! ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

gud sååå fina!!!

2010-02-19 @ 14:57:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Kan man hitta stapelfiguren någonstans nu?

2011-11-07 @ 11:51:15
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0