HO HO!

Det har som de flesta säkert märkt varit svårt att logga in på blogg.se igår, men nu fungerar det igen så den som trodde att jag gett upp den här bloggen får tänka om. ;)

Vi lyckades pallra oss ut igår och gick till Willes stora lycka till Öppna Förskolan.
Jag fattar inte, men han blir som en missil så fort vi kommer innanför dörren där och struntar totalt i mig. Jag får jaga honom genom hela avdelningen och när de andra små gullungarna sitter snällt i sin mammas knä under sångstunden far Wille runt och snor åt sig gosedjur, snuttefiltar, nappar och annat som kommer i hans väg. Och akta för att hålla fast honom, då tjuter han som om jordens undergång var nära och de andra mammorna får något skrämt i blicken. Själv har jag nerverna utanpå, svettas som en galning och försöker febrilt hålla mitt lilla vilddjur från att peta ut ögonen på de andra små änglabarnen.
Skämt och sido. Vi hade jättetrevligt. Verkligen.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0