Minnen...


Wille knappt två veckor gammal, januari 2009

Det är så svårt att förstå att det här är samma lilla busunge som nu röjer runt här hemma. Kan man någonsin förstå? Jag kunde inte ens i min vildaste fantasi tro att ett år kunde gå så fort!

Var tid och utveckligsfas har sin charm, men de där allra första veckorna i en ny liten människas liv är magiska!♥

Till min stora sorg upptäckte vi för en tid sedan att nästan alla bilder från februari och mars förra året är borta! Vår externa hårddisk där vi haft säkerhetskopior har åkt i golvet och av ett misstag har februari + mars raderats från datorn. Det finns inte ord för hur arg jag är på mig själv att jag inte sparat bilder på fler ställen, och nu ligger mitt hopp i att det på något sätt går att återställa antingen gamla datorn eller externa hårddisken.
Om någon har tips om hur jag kan rädda det här så mottages det tacksamt!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

vilken sötnos! jag kan tänka mig att året gick fort! :) Tack så mkt för din gratulation med :)

2010-02-20 @ 19:57:24
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Bompestjej-Skönhetspluggande hästägare:)

Ooh vilken liten beebis:) Jag kan tänka mig att tiden går fort! Det tycker jag att den gjort för mig som hästägare. Kan inte förstå att jag snart varit med min bebis i 5 ½ år!<3 Underbart! Men synd att tiden går så fort!

Min prins Bompe är en Connemara, C-ponny:) Han är lika gammal som mig, alltså blir han 18 år iår:) Fast jag är äldre hihi;)

Han är min allra bästa vän, helt underbar!<3



Berätta gärna om din "häst-historia", det är så roligt att höra "hästhistorier":)

Kramar!

2010-02-20 @ 20:20:21
URL: http://bompestjej.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Sötaste bild jag sett! Var det jobbigt tyckte du att bli igångsatt? Jag har testat allt nu, gått "långa" promenader, vilat, allt... Ändå står jag kvr på samma cm.. ÅH! Kanske får bli igångsättning för mig med! KRAM

2010-02-20 @ 22:05:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kikar tillbaka:) Vilken lite sötnos du har! Är han ett år nu? Min Agnes fyllde 3 år i januari....tiden går så ofattbart fort!!

Vad tråkigt att höra med bilderna! Ovärderliga ju!

Ni kan inte lämna in hårdisken till nån som är duktig på sånt. Har hört att man kan "hitta" bilder som verkar ha raderats tillslut...?

Lycka till!

2010-02-21 @ 11:39:43
URL: http://semlansliv.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0