Nu är det klippt

Min lilla, lilla kille har varit hos frisören för allra första gången idag. Som ett litet ljus satt han i mitt knä och lät frisören klippa och kamma och med sammanbiten min studerade han resultatet i spegeln.
Så duktig att det värker i mammahjärtat!

Wille har varit hårfager ända sedan han föddes och jag har redan toppat luggen själv ett par gånger. Nu var det dock så fluffigt och tjejigt, värsta volymen, att tanterna hade vissa svårigheter med att avgöra om han är pojke eller flicka.

Luggen blev en aningens kort, så nu liknar han rätt mycket Gustav Vasa, fast utan skägg. Men vi tycker såklart att han är världens finaste ändå. ♥



Före
   
           
Wille?                                 Vasa?

                                    

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0