Onsdagen som gått


En utflykt till IKEA kräver utrymme, Maclaren föjler med!

Idag blev det en tur till IKEA för mig och Wille tillsammans med min kära Jenny och hennes Gustav, 8 veckor. ♥
Vi började med att slå på stort och frossade såklart i köttbullar med potatis och lingon. 

Sen tog jag mina sista ruttna korvören och spenderade dem på servetter och två ytterkrukor att ha i vardagsrummet (så efterlängtade, jag har stört mig på mina nakna orkidéer i flera år nu).
Tittade dessutom lite extra noga på garderober som skulle kunna passa att ha i sovrummet. Wille har ingenstans att ha sina kläder (hittills har vi haft allt under skötbordet, men nu svämmar det snart över) och jag behöver mer utrymme!
MEN, vi kommer inte att bo här speciellt länge till så frågan är om det är värt det (trots att vi i nuläget blir tokiga pga brist på utrymme och allmän oreda)?

Hade det bara funnits pengar hade det ju varit plättlätt. Men just nu finns det ju inte det.


Min partner in crime gav upp till slut.

Wille sover sedan länge, och själv är jag så trött att jag ser i kors. Det är definitivt sovdags!
I morgon får jag ha min fina man hemma hela dagen, vilket jag verkligen ser fram emot. Inte ofta vi har tid att göra något tillsammans, eller ens bara vara. Ska bli ljuvligt när Js skoltid är över! Inte lång tid kvar. Tack och lov.

Nu, GOD NATT!


Vy från vardagsrummet tidigare idag. Sol, sol, sol! ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kul att du sa hej till mig på min blogg =)

Jättekul att läsa om dig och dina!

Wille har blivit så stoor! =D

Kommer fortsätta kolla in här, ha det bra! ;)

2010-02-25 @ 01:41:24
URL: http://fannicklas.blogg.se/
Postat av: Lina-La funkis villa

Tack för din gulliga kommentar!

Du får samla på dig inspiration tills den dagen ni bestämmer er för att bli med hus:)



Kram

2010-02-25 @ 06:59:08
URL: http://linalillalina.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0