Härliga fredag

Ännu en dag med en massa familjemys!
Idag var det min tur att bjuda J på sovmorgon, men det tog jag igen sen när jag och Wille sov hela 2 timmar på förmiddagen. Det är andra dagen i rad som Wille sover så lång förmiddagssömn, och man kan ju undra hur länge han tänker fortsätta med det? Jag har redan blivit bortskämd! 
Vilket fall som helst så är det UNDERBART!

Vi körde en favorit i repris och åkte in till Kulturhuset och Rum för Barn, fast den här gången tog vi med oss J så klart. Wille bokstavligen tjöt av lycka när han insåg var vi hade hamnat, och det riktigt lyste av lycka och BUS om hela honom!


Just när vi skulle gå så stod där en tjej och jonglerade! Det var nära att vi inte kom därifrån, Wille blev som paralyserad och ville BARA stå och titta på det där spännande!

Precis som sist tog vi en fika på café Panorama, och sen blev det en snabb sväng på stan medans Wille sov sin  eftermiddagsvila i vagnen. Letade bl.a. efter den här klänningen från H&M, men den verkar vara slut både i butik och på nätet. Synd, för jag tyckte verkligen att den var riktigt söt.

Det var hur mysigt som helst att få vara tillsammans och göra saker bara vi tre. Extra plus att Wille börjar bli så stor att man faktiskt kan hitta på saker för hans skull som han (och vi) tycker är roligt!
Fredag idag men nu är alltså vår "helg" slut. J jobbar lördag + söndag och jag jobbar söndag kväll. Vi har i alla fall haft det supermysigt och SNART är det skolavslutning för J!


Vi avslutade dagen med ett kundvagnsrace på Willys. Busgrabbar!

Jag ska verkligen försöka komma i säng i tid i kväll, men som vanligt så är det en massa "ska bara" först... ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för titten :)

Vilken fin blogg du har!

Alltid trevligt att veta vart ens läsare kommer ifrån och vilka det är!

Kram

2010-02-26 @ 22:13:08
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Katrin

Gud vad söt din son är, påminner lite om min Leo =)

2010-02-26 @ 22:25:22
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0