Vissa dagar är det svårt...

...att vara liten. I alla fall om man frågar Wille.
Idag är en sån dag då ingenting fungerar förutom mammas eller pappas famn. Att få något gjort är bara att glömma, och istället är det bära-bära-bära som gäller. Skulle jag få för mig att sätta ner det lilla gullefjunet på golvet (hemska tanke) för att gå på toaletten, laga mat, klä på mig eller något annat själviskt t.ex, besvaras det med ett illtjuuut och en liten en som febrilt klamrar sig fast i ena benet.
Jag tror att det är fler mammor och pappor därute som nog kanske känner igen sig...

Problemet är bara det att jag ska iväg och jobba om ett par timmar, så här krävs mammalist och en gnutta tålamot för att det här ska gå.

Wish me luck...


Tröst för trötta mammor.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0